flag it flag en
Search in the website
Reserved area

Not Registered CLICK HERE

Lost Password? CLICK HERE

Are you a company?
Are you a company? RISE supports you in your innovation projects
Are you a researcher?
Are you a researcher? RISE is your research partner
Are you a student?
Are you a student? RISE throws you in the world of business
Are you a media?
Are you a media? RISE offers innovative and interesting content
Search in the thesis
Reset filters
Year Thesis Authors Speakers  
2016
2016
La customer centricity: un nuovo modello per la misura dell'orientamento al cliente nelle aziende manifatturiere

Bonetti Daniela

Adrodegari Federico

Bonetti Daniela

Adrodegari Federico

2016
2016
Progettazione di un magazzino automatizzato: il caso fondazione Poliambulanza

Angeli Sara

Perona Marco

Angeli Sara

Perona Marco

2016
2016
La digitalizzazione del servizio post-vendita. Una ricerca sul campo.

Rossi Guido

Saccani Nicola

Ardolino Marco

Rossi Guido

Saccani Nicola

Ardolino Marco

2016
2016
Mapping an e-commerce supply chain
in the consumer packaged goods industry

Chilovi Greta

Perona Marco

Chilovi Greta

Perona Marco

2016
2016
Critical success factors of lean manufacturing implementation: the importance of the human factor

Sassi Nicole

Perona Marco

Sassi Nicole

Perona Marco

2016
2016
Applicazione di tecniche di Lean Manufacturing e Value Stream Mapping: Il caso Fabbrica d’Armi Pietro

Tonoli Paola

Bacchetti Andrea

Tonoli Paola

Bacchetti Andrea

2016
2016
Mappatura, analisi e miglioramento del ciclo attivo: il caso Fonderie Ariotti Spa

Miartus Valentina

Adrodegari Federico

Miartus Valentina

Adrodegari Federico

2016
2016
Inventory management at Angelini Beauty - managerial solutions for slow-moving items

Mapelli Federico

Bacchetti Andrea

Mapelli Federico

Bacchetti Andrea

2016
2016
Industria 4.0: analisi e comparazione del nuovo paradigma tecnologico in Italia nel Mondo

Franzoni Luca

Zanardini Massimo

Franzoni Luca

Zanardini Massimo

2016
2016
Il controllo del lead time nella produzione di capi di alta moda. Il caso Castor s.r.l.

Martini Patrizia

Perona Marco

Martini Patrizia

Perona Marco